Czy ktoś z Was zajmował się kiedyś reklamowaniem swojej firmy w internecie? Jakie macie doświadczenia? Udało się? Pytam, bo ja długo się męczyłam i nie miałam klientów, więc moja firma z trudem wiązała koniec z końcem. Potem okazało się że mam zle pozycjonowaną stronę w sieci i nie potrafie sie przebić. Dopiero jak zajęli sie mną spece z
http://www.biztarget.pl/ to zyskałam drugi oddech. Liczba wejść na stronę mi podskoczyła z pięćdziesięciu dziennie na tysiąc i zaczeli kupować moją biżuterię. Więc zastanawiam się czy coś jeszcze mogę zrobić, bo zatrudniłam kilka osób i chciałabym poznac wasze doświadczenia.
Wszystko zależy od branży. Jeśli chodzi o sklepy internetowe to pozycjonowanie jest ważne, choć oczywiście to nie jedyna droga do sukcesu. Sporo wartościowego ruchu i potencjalnych klientów mogą wygenerować porównywarki cen. Ja pracuję w sklepie ze sprzętem CCTV (telewizja przemysłowa, monitoring) i konkurencja w branży jest bardzo duża. Naszym dobrym sposobem na promocję sklepu w internecie jest m.in. publikowanie treści na naszych blogach fachowych. Mamy wykupiony hosting bez limitu w ofercie
nazwa.pl i często instalujemy tam nowe blogi czy strony z poradami. Potem staramy się promować te artykuły na różnych forach lub innych portalach. Dzięki temu zyskujemy internautów na blogach, a później dowiadują się oni tam o naszym sklepie. Na pewno taki sposób jest pracochłonny i kosztowny, ale w dłuższej perspektywie się opłaca. Oczywiście jako uzupełnienie pozycjonowania, linków sponsorowanych czy porównywarek cen.
Firma reklamowa, która działa kompleksowo.
Też szukamy jakiegoś sprawdzonego sposobu na reklamę naszej firmy. Kupiliśmy teraz okazyjnie w leasingu (
http://efl.pl/pl/oferta/sprzet-it-2/) sprzęt IT z oprogramowaniem i chcemy ostro ruszyć od maja. Jakieś pomysły?
Mnie podpowiedziano, żeby wyszczególnić jeden konkretny element sklepu, góra dwa jego reklamować. Ja skupiłam się na tym, że wysyłam również
przesyłki międzynarodowe (bo chciałam dotrzeć do klientów za granicą) oraz na tym, że drugi produkt jest 20% tańszy. I taka kampania reklamowa się sprawdziła.